Klik di sini....

Sunday, May 20, 2012

kata semangat

Duduk negara orang, facebook dan email menjadi medan untuk melepas rindu kepada keluarga dan kawan-kawan. Sungguh, saya mampu menjadi kuat atas dorongan daripada mereka!

Tadi saya berbual di facebook dengan emak saudara. Bila ditanya tentang belajar, saya suka cerita perkara yang sebenar. Belajar di negara orang bukan satu benda mudah- perbezaan bahasa, perbezaan budaya. Dengan bercerita kepada keluarga terdekat, ia mampu memberi saya semangat.

Tanda disedari, air mata saya menitis bila baca kata-kata berikut:

"x po lamo2 panda lah tu...semua benda kita akan bermula dgn x pandai dulu sebelum jadi pandai..jadi, nikmatilah masa x pandai dgn sebaiknya kerana bila kita pandai nanti itu akan jadi detik terindah utk kita ingati dengan senyuman..."

Terima kasih acik...

No comments: